ادمین اینستاگرام و تولید محتوا شبکه‌های اجتماعی | ادمین یاب

آموزش دانلود از اینستاگرام

آموزش دانلود از اینستاگرام
فهرست مطالب

ترفند آموزش دانلود از اینستاگرام 2024 (بهترین روش)

برای دانلود پست ها و ویدیو های اینستاگرامی دیگر نیازی به نصب کردن برنامه های جانبی نیست و دیگر نیازی به این نیست که اطلاعات محرمانه خود را به اینستاگرام بدهید  و بسیار راحت میتوانید با استفاده از سایت دانلود از اینستاگرام عکس ها و فیلم های مفید و مورد نظرتان را دانلود و سیو کنید.

در بعضی از سایت های دانلود از اینستاگرام که به عنوان سایت دانلود از اینستاگرام از آنها یاد شده است فقط امکان دانلود عکس وجود دارد و امکان و دانلود ویدیو وجود ندارد!

دانلود از این سایت کاملا بدون محدودیت دانلود می‌باشد و هر چقدر که دوست داشته باشید می‌توانید دانلود کنید و نگران کم کیفیت شدن عکس ها و فیلم ها نباشید چون کاملا بدون افت کیفیت دانلود خواهد شد.

در اینستاگرام ویدیوهای جدیدی به نام ریلز وجود دارد می‌توانید تماشا کنید و در صورت  تمایل روی سه نقطه بالای ریلز کلیک کنید و لینک آن را کپی کنید سپس در باکس پیست کنید و ریلز را دانلود کنید.

سایت دانلود از اینستاگرام چیست؟

قطعا برای شما پیش آمده است که در اینستاگرام مشغول نگاه کردن عکس ها و ویدیو های اینستاگرامی هستید و بعضی ازپست ها برای شما مفید و یا جذاب هستند و در این موقعیت شما می خواهید که این محتوا را ذخیره کنید و همراه خود داشته باشید یا بارها آن را مشاهده کنید در چنین حالتی نیاز به سایت دانلود از اینستاگرام دارید.

 با استفاده ازچنین سایتی شما می توانید عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام را بدون کاهش کیفیت و کاملا بدون پرداخت هیچ هزینه ای دانلود کنید دانلود از سایت دانلود اینستاگرام هیچ محدودیت دانلودی ندارد و میتوانید بی نهایت دانلود کنید!

دلیل استفاده از سایت دانلود اینستاگرام چیست ؟

استفاده از سایت دانلود اینستاگرام باعث می شود که دیگر نیازی به اپلیکیشن های غیر استاندارد نداشته باشید و لازم نباشد اطلاعات خود را در اختیار اپلیکیشن دانلود اینستاگرام قرار دهید .

  • امکان دانلود هایلایت ها و استوری های اینستاگرام وجود دارد.
  • فیلم ها و محتواهای مورد نظر با کیفیت بالا سیو می شود.
  • می توانید از اکانت های خصوصی دانلود کنید.

چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم؟

برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام باید ابتدا از نرم افزار اینستاگرام پست مورد نظر خود را دانلود کنید و اگر گوشی شما آیفون است ازبالا روی (…) کلیک کنید و اگر گوشی شما اندروید است روی(⋮) کلیک کنید  و در مرحله ی بعدی برای دانلود از اینستاگرام روی گزینه (پیوند را کپی کنید) کلیک کنید.

دانلود از اینستاگرام
(لینک عکس و پست مورد نظر را را کپی کنید)
آموزش ترفند دانلود از اینستاگرام

همانطورکه در تصویر بالا مشاهده میکنید در مرحله بعد لازم است که لینک کپی شده را در کادر کپی پیست کنید و روی گزینه دانلود کلیک کنید.

این مرحله اخرین مرحله ی دانلود از اینستاگرام است که در اینجا باید روی نماد دانلود کلیک کنید و اگر گوشی شما اندروید باشد محتوای مورد نظر شما در گالری سیو و ذخیره می شود و اگر گوشی شما آیفون باشد در قسمت بارگیری های سافاری ذخیره می شود.

خیر برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام نیازی به  ورود به حساب خود ندارید و نیازی نیست اطلاعات خود را در اختیار وب سایت بگذارید.

بله شما میتوانید برای دانلود عکس و فیلم حتی از اکانت های خصوصی هم از سایت دانلود اینستاگرام استفاده کنید.

بله شما می توانید برای دانلود استوری مورد نظرتان از سایت دانلود اینستاگرام استفاده کنید ابتدا رو سه نقطه بالا استوری کلیک کنید و سپس لینک آن را کپی کنید و طبق مراحلی که گفته شد مراحل دانلود آن را طی کنید.

 بله امکان کپی کردن لینک بایو و پروفایل وجود دارد . طبق آموزش های قبلی شما میتوانید لینک را کپی کرده و سپس با جایگذاری کردن از آن کپی بگیرید.

بله در صورت تمایل می توانید برای دانلود عکس و فیلم و استوری از کامپیوتر استفاده کنید.

بله کافی است تا فقط لینک پست مورد نظر در اینستاگرام را کپی کنید و ادامه مراحل را طی کنید.

 هر ویدیویی که دوست دارید را می توانید لینک آن را کپی کنید و در باکس بالا در سایت دانلود از اینستاگرام  پیست کنید و سپس دانلود کنید.

خیر دانلود از سایت دانلود اینستاگرام افت کیفیت ویدیو و عکس ها را به همراه ندارد.

یکی از مزایای استفاده از سایت های دانلود اینستاگرام این است که بسیار امن هستند و نیازی به وارد کردن اطلاعات شخصی خود ندارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان پیام بده تا کمکت کنم !