ادمین اینستاگرام و تولید محتوا شبکه‌های اجتماعی | ادمین یاب

حذف ادمین اینستاگرام – آپدیت 2024

آموزش حذف ادمین از اینستاگرام

راهنمای تصویری حذف و قطع دسترسی ادمین متصل به حساب اینستاگرام

چگونه کسانی که به اکانت اینستاگرام ما وصل هستند را حذف کنیم در اپدیت جدید؟ چگونه می‌توانیم تشخیص دهیم که چه کسانی به اکانت اینستاگرام ما دسترسی دارند؟چگونه ادمین اینستاگرام را پاک کنیم؟ گاهی اوقات پیش می آید که احساس می کنیم شخصی به حساب اینستاگرام ما دسترسی دارد یا اینکه قبلا با ادمینی کار کردم و حالا قصد داریم او را از پیج مان خارج کنیم و اطلاعی نداریم که از چه روشی میتوان ادمین را ازپیج حذف کرد یا افراد فعال در پیج مان را شناسایی کنیم. این آموزش شامل حذف و قطع از دسترسی نشست‌های فعال و بررسی لیست دستگاه‌های متصل به اکانت اینستاگرام می‌شود. بیرون کردن افراد از اکانت اینستاگرام!

فهرست مطالب

تشخیص و مشاهده دستگاه‌های متصل به حساب اینستاگرام و خارج کردن آن ها (حذف ادمین از اینستاگرام)

چگونه ادمین اینستاگرام را پاک کنیم؟ چگونه یکی را از اکانت اینستاگرام خارج کنیم اپدیت جدید؟ ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که حس کنید فعالیت هایی در حساب اینستاگرام شما اتفاق می افتد که شما آن ها را انجام نداده اید و یا اینکه فکر کنید شخص دیگر با اکانت اینستاگرام شما Log in شده است. برای حل این مشکل، کافی است تا انتها این پست آموزشی ادمین یاب همراه ما باشید و با دنبال کردن راهنمایی‌هایی که در ادامه آمده، بفهمید که چند دستگاه به اکانت اینستاگرام شما متصل هستند.

چگونه کسانی که به اکانت اینستاگرام ما وصل هستند را حذف کنیم؟ خارج کردن دستگاه های متصل به حساب اینستاگرام

چگونه کسانی که به اکانت اینستاگرام ما وصل هستند را حذف کنیم در اپدیت جدید؟ نحوه حذف ادمین اینستاگرام، قبل از آغاز این روش، مهم است بدانید که یک روش ساده‌تر برای انجام این کار وجود دارد. به منظور قطع اتصال تمامی دستگاه‌ها به حساب اینستاگرامتان، کافی است که رمز عبور حساب خود را تغییر دهید تا تمامی نشست‌های فعال ببندند و دستگاه‌ها از حساب شما خارج شوند.

مراحل حذف ادمین از اینستاگرام

چگونه دستگاه های متصل به اینستاگرام را حذف کنیم؟باتوجه به آپدیت اخیر اینستاگرام و اضافه شدن گزینه accounts center به گزینه های تنظیمات اینستاگرام ما هر دو روش قدیمی و جدید را جهت حذف ادمین از برنامه اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.

روش اول جدید ترین روش قطع دسترسی ادمین از اینستاگرام (آپدیت جدید)

جهت حذف ادمین یا سایر افراد از اینستاگرام می‌توانید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

1- وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید.

2- از صفحه اصلی منو همبرگری 3خط کلیک کنید.

Remove admin from Instagram00 3

3- گزینه settings and privacy انتخاب کنید.

Remove admin from Instagram01

4- در صفحه جدید گزینه accounts center را انتخاب کنید.

Remove admin from Instagram02

5- در صفحه جدید گزینه password and security را انتخاب کنید.

Remove admin from Instagram 05

6- در مرحله بعدی در صفحه جدید گزینه where you`re logged in انتخاب کنید. از کجا بفهمیم کسانی به اینستاگرام ما سر میزنند؟ برای این کار کافی است قسمت where you`re logged in را در حساب کاربری اینستاگرام خود چک کنیم تا بفهمیم چند نفر در اکانت اینستاگرام ما هستند.

Remove admin from Instagram03

7- از کجا بفهمیم کسانی به اینستاگرام ما سر میزنندسپس در مرحله جدید می‌توانید حساب های کاربری که به حساب شما متصل هستن را مشاهده کنید و کافی است سایر دستگاه های متصل به حساب خود را log out کنید.

Remove admin from Instagram04

روش دوم مخصوص نسخه های قدیمی اینستاگرام

جهت حذف افراد از اینستاگرام می‌توانید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید، وارد برنامه اینستاگرام شوید و به حساب کاربری خود وارد شوید.

      1. رفتن به تنظیمات: پس از ورود به حساب کاربری، به صفحه اصلی پروفایل خود بروید. سپس در بالای صفحه، روی آیکون سه خط افقی (منو) در سمت راست بالا کلیک کنید.

      1. ورود به تنظیمات: در منوی باز شده، به پایین صفحه بروید و روی “تنظیمات” کلیک کنید.

      1. انتخاب امنیت: در تنظیمات، از منوی سمت چپ “امنیت” را انتخاب کنید.

      1. مشاهده دستگاه‌های متصل: در بخش امنیت، به گزینه “دستگاه‌های متصل” یا ممکن است به نام مشابهی برخورد کنید، وارد شوید.

      1. مشاهده دستگاه‌ها: در این قسمت، لیستی از دستگاه‌هایی که به حساب کاربری شما متصل هستند را مشاهده خواهید کرد. می‌توانید جزئیات هر دستگاه را مشاهده کرده و اقدام به قطع اتصال آنها از حساب خود نمایید.

      1. قطع اتصال دستگاه‌ها: برای قطع اتصال یک دستگاه، روی آن کلیک کنید و سپس گزینه “حذف” یا “قطع اتصال” را انتخاب کنید.

    جمع بندی

    با انجام این مراحل، می‌توانید دستگاه‌هایی که به حساب کاربری اینستاگرام شما متصل هستند را مشاهده کرده و اتصال آنها را قطع کنید. این کار به افزایش امنیت حساب شما کمک می‌کند.

    4.2/5 - (4 امتیاز)

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان پیام بده تا کمکت کنم !