ادمین اینستاگرام و تولید محتوا شبکه‌های اجتماعی | ادمین یاب

شرکت طراحی سایت در مشهد چه ویژگی‌هایی دارد؟

تغییرات ایجاد شده به واسطه حضور اینترنت در زندگی روزمره، باعث شده راه اندازی و طراحی سایت برای انواع کسب و کارها، تنها یک نیاز به شمار نیاید. بلکه این امر ضرورتی غیر قابل انکار است که به پیشرفت و بقاء بیزنس‎ها کمک فراوانی می‎کند. از این رو طراحی سایت در مشهد و سایر شهرهای کشور، با استقبال فراوانی از سوی صاحبان شرکت‎ها و کسب و کارهای مختلف روبرو شده است. البته اگر نیاز به خدمات ادمین اینستاگرام مشهد دارید کلیک کنید. در واقع کاهش هزینه ‏های کسب و کار بویژه در حیطه تبلیغات، پشتیبانی 24 ساعته از مشتریان و ایجاد تعامل بالا با کاربران از جمله ویژگی‎ های بارز طراحی سایت است که منجر به آنلاین شدن اغلب کسب و کارها شده است. البته، بهتر است پیش از سفارش طراحی سایت به شرکت‎هایی که در این حوزه فعالیت می‎کنند، با کلیات طراحی و راه اندازی سایت همچون انواع سایت، ویژگی‎‌‌های یک سایت خوب، مراحل و مزایای آن آشنا شوید. از این رو، اگر قصد سفارش طراحی سایت در مشهد و یا شهرهای دیگر را دارید؛ تا انتهای این مطلب همراه ما در ادمین یاب باشید.

انواع سایت

به طور کلی 3 نوع اصلی سایت وجود دارد که در حال حاضر براساس آن‎ها انواع مختلفی از وب‌سایت همچون سایت فروشگاهی، شخصی، شرکتی، آموزشی، بارگذاری عکس و… طراحی می‌شود. 3 نوع اصلی وب‌سایت عبارتند از:

سایت استاتیک

طراحی این نوع سایت‎‌ها، با استفاده از زبان‎های Css، html   و جاوا اسکریپت صورت می‌گیرد. در این روش، یک طراح سایت با استفاده از دانش کدنویسی و طراحی سایت، تمام صفحات را مطابق با سفارش مشتری ایجاد می‎کند. اعمال هر نوع تغییر یا بروزرسانی در سایت باید توسط فرد دیزاینر انجام شود و برخلاف سایت‎های داینامیک، شما به پنل مدیریت سایت دسترسی ندارید. از سوی دیگر، حجم کدها نسبت به سایت‎های داینامیک کمتر است و همین امر منجر به افزایش سرعت بارگذاری محتوا و بهبود سئو می‎شود. این در حالی است که هزینه‎های طراحی و پشتیبانی سایت‏های استاتیک بالا است و انجام هر نوع تغییر در آن‎ها مانند بروزرسانی و یا افزودن صفحات جدید مستلزم پرداخت هزینه به فرد وب دیزاینر می‎باشد. همین مورد باعث شده تا صاحبان کسب و کارها و شرکت‎های مختلف علاقه چندانی به استفاده از سایت استاتیک نداشته باشند.

سایت داینامیک

این سایت‎ها توسط برنامه نویسان و طراحان سایت، راه اندازی می‎شوند. وجود سیستم مدیریت محتوا در سایت داینامیک باعث شده تا صاحبان سایت از طریق پنل مدیریت، امکان بروزرسانی، ویرایش و ارسال مطالب را بدون نیاز به طراح سایت و یا برنامه نویس داشته باشند. از آنجایی که صاحب سایت می‎تواند خودش به تنهایی تغییرات لازم در سایت همچون افزودن صفحات، بروزرسانی، ویرایش اطلاعات و… را انجام دهد؛ وابستگی بسیار کمتری به طراحان سایت خواهد داشت.

سایت‌های متحرک

اگرچه سایت‎های متحرک دارای گرافیک بسیار خوبی هستند اما از سوی گوگل قابل خواندن نیستند. همین امر باعث شده تا سئو اینگونه سایت‎ها با مشکلات مختلفی مواجه باشد. از سوی دیگر، حجم بالای گرافیک در آن‎‌ها منجر به کاهش سرعت بارگذاری شده و ایجاد هر نوع تغییر در ساختار و یا صفحات سایت باید به وسیله طراحان سایت صورت گیرد.

مزایای داشتن سایت

اگر همچنان برای راه اندازی سایت شرکت و یا کسب و کار خود دچار تردید هستید، باید تعلل را کنار بگذارید و هر چه سریع‎تر نسبت به داشتن آن اقدام کنید. در ادامه خواهیم گفت که چرا وجود سایت برای حفظ و پیشرفت کسب و کارتان ضروری است و این کار چه مزایایی دارد. طراحی سایت در مشهد

ایجاد اعتبار برای کسب و کار

احتمالا بارها پیش آمده که برای خرید یک وسیله از فروشگاه‏های اینترنتی سراغ سایت آن فروشگاه رفته‎اید. در واقع امروزه نقطه تماس مشتریان با شرکت‏ها، سایت آن شرکت است. بر همین مبنا، داشتن سایت مساوی با معتبر بودن یک کسب و کار است و این امر شما را از سایر رقبا متمایز خواهد کرد.

معرفی بدون محدودیت محصولات

وب‌سایت این امکان را به شما می‌دهد که بدون هیچ گونه محدودیت، تمامی محصولات و خدمات خود را به مشتریان و همینطور تمام کاربران وب معرفی کنید. علاوه بر آن به راحتی می‏توانید تصویر محصول را با توضیحاتی در قالب متن، ویدئو و… به مخاطبان خود نمایش دهید و آن‎ها را با انواع ویژگی‎ها و تغییرات ایجاد شده در محصول آشنا سازید؛ بدون اینکه این شیوه معرفی محصول هزینه بالایی برای‎تان دربرداشته باشد.

پشتیبانی 24 ساعته از مشتریان

وب‎سایت این امکان را به مشتریان می‎دهد که در هر ساعت از شبانه روز به شما دسترسی داشته باشند. از این رو، هرگاه برای مشتری مشکلی پیش آید، بدون محدودیت در زمان می‏تواند با مراجعه به سایت شما، این وضعیت را گزارش داده و درخواست کمک کند.

تبلیغات وسیع با هزینه کم

انواع روش‎های تبلیغ محصول یا خدمات در اینترنت مانند تبلیغات کلیکی، تبلیغات بنری، ایمیل مارکتنیگ و… با هزینه‎ای به مراتب کمتر از هزینه بازاریابی سنتی (روش‎هایی همچون: تبلیغات بیلبوردی، تلویزیونی، چاپ تراکت و بروشور و…) در سایت قابل انجام است. علاوه بر آن، تمام مراحل یک تجارت پربازده و موفق، از تبلیغات تا فروش و خدمات پس از فروش به راحتی به وسیله سایت کسب و کارتان انجام پذیر است و این یک فرصت عالی در جهت ارتقاء بیزنس‎تان محسوب می‎شود.

مراحل طراحی سایت

وب دیزاین یا همان طراحی سایت، شامل مراحل متعددی است که در ادامه به اختصار آن‎ها را معرفی می‎کنیم. مرحله اول: نیازسنجی و تعیین اهداف مرتبط با موضوع سایت مرحله دوم: طراحی وایرفریم (طراحی یک نمای کلی از سایت) مرحله سوم: دیزاین و طراحی گرافیک سایت مرحله چهارم: کدنویسی سایت با استفاده از زبان‏های HTML، CSS، JQuery و Java script مرحله پنجم: وارد کردن اطلاعات سایت مرحله ششم: تست سایت مرحله هفتم: راه اندازی نهایی سایت و آموزش کار با پنل مدیریت سایت به مشتری

یک سایت خوب چه ویژگی‌‎هایی دارد؟

اگر قصد دارید خودتان اقدام به راه اندازی یک سایت کنید و یا این کار را به شرکت‎‌‌ های طراحی سایت بسپارید، باید به ویژگی‌‏های یک سایت خوب توجه کافی داشته باشید. این ویژگی‎‌‌ها عبارتند از:

طراحی حرفه‌‏ای و در عین حال ساده

دقت کنید که رنگ بندی عناصر و المان‏های مختلف سایت به درستی انجام شده باشد. متن‏ها به آسانی خوانده شوند و از تصاویر متحرک فراوان و یا پاپ‌آپ‎های بی‎شمار استفاده نشود.

سرعت بالا

سرعت سایت تأثیر فراوانی در بهبود سئو سایت و افزایش مخاطبان دارد. این عامل تا حد زیادی به نوع هاست استفاده شده ارتباط دارد. بنابراین، در خرید هاست نیز دقت کنید. علاوه بر هاست، کدها، تعداد عناصر گرافیکی، حجم ترافیک سایت و سرعت سرور نیز در کاهش یا افزایش سرعت وب‎سایت‎تان سهیم‎اند.

هماهنگی با انواع مرورگرها

از دیگر ویژگی‏های یک سایت خوب، می‏توان به سازگاری با انواع مرورگرها همچون گوگل کروم، اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، سافاری و اپرا اشاره نمود.

تجربه کاربری قوی

منظور از تجربه کاربری این است که کاربران پس از ورود به سایت، به راحتی به عناصر مختلف دسترسی داشته باشند. این امر مستلزم رعایت اصول مختلفی همچون واکنشگرا یا ریسپانسیو بودن سایت است. واکنشگرا بودن یعنی اگر کاربران با موبایل، تبلیت، رایانه و هر وسیله الکترونیک دیگر در حال مشاهده سایت شما باشند، اندازه تصاویر، خطوط، رنگ‎ها و سایر عناصر سایت به راحتی و به سرعت برای آن‎ها نمایش داده شود.

ارائه انواع خدمات طراحی سایت در مشهد توسط دیجیتالیکس

شرکت دیجیتال مارکتینگ دیجیتالیکس ضمن سابقه فراوان در زمینه طراحی و راه اندازی سایت، طی چندین سال اخیر به صورت حرفه‏ای خدمات متنوعی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت در مشهد ارائه نموده است. این شرکت با رویکردی نوین قصد دارد تا در کوتاه‏ترین زمان ممکن و با همکاری متخصصان خود باعث رشد و توسعه کلیه کسب و کارها در فضای آنلاین شود. شرکت دیجیتالیکس، امکان ارائه خدمات طراحی سایت در مشهد و سایر نقاط کشور را دارد. این خدمات علاوه بر رعایت اصول فنی طراحی سایت، شامل پشتیبانی کامل و 24 ساعته  از وب‎سایت طراحی شده نیز می‎باشد. شما می‏توانید در هر ساعت از شبانه روز، از طریق سیستم پورتال مشتریان دیجیتالیکس، با وب دیزاینرهای این شرکت در تماس باشید. شرکت دیجیتالیکس به دلیل برخورداری از دپارتمان‏های مختلف در زمینه طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ، سئو، برنامه نویسی و تولید محتوا، در تمامی مراحل راه اندازی سایت و شروع فعالیت کسب و کارتان در دنیای دیجیتال، همراه شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان دیجیتالیکس، کافی است وارد این لینک شده و پرسش‌‎های خود را مطرح نمایید.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان پیام بده تا کمکت کنم !