ادمین اینستاگرام و تولید محتوا شبکه‌های اجتماعی | ادمین یاب

5 روش جدید رشد سریع در اینستاگرام – افزایش فالور (2024)

استراتژی رشد اینستاگرام

۱_برای جذب فالور و رشد سریع در اینستاگرام به طور مداوم پست بگذارید

پست نگذاشتن باعث می‌شود انتظارات و‌ علایق مخاطبان شما فروکش کند. اگر هر روز پست بگذارید اما بعد از مدتی شما به عنوان ادمین پیج اینستاگرام پست نگذارید فالوور های شما سردرگم میشوند.درواقع ممکن است بعد ازاینکه شما تصمیم به ارسال مجدد پست میگیرید آنها شما را آنفالو‌ کنند.شما با داشتن یک برنامه منظم میتوانید میزان تعامل مخاطب را افزایش دهید بدون اینکه بخواهید بیش از حد زمان بگذارید.لازم به ذکر است هرگونه استراتژی اینستاگرامی با مشخص کردن تعداد ارسال پست در یک زمان مشخص(مثلا یک ماه) باعث میشود به شما در حرکت در مسیر کمک کند.با در نظر گرفتن این موارد برای خودتان یک برنامه با تداوم بریزید.

2-از برنامه ریزی استفاده کنید

همانطور که گفتیم تولید محتوا و‌ پست گذاشتن بطور مداوم رشد سریع در اینستاگرام را بالا میبرد، پس اگر میخواهید پیج شما رشد خوبی داشته باشد داشتن یک برنامه ریزی خوب بهترین راه است. با برنامه ریزی کردن برای ارسال پست های اینستاگرام امکان اشتباه کردن کردن کاهش میابد و در وقت شما نیز صرفه جویی میشود.خبر خوب اینکه اینستاگرام برای همه بازاریابهای اینستاگرام
این کار را اسان کرده است.

رشد سریع در اینستاگرام
روش های رشد سریع در اینستاگرام

همانطور که میدانید به علت اینکه اینستاگرام از زیر مجموعه های فیسبوک است و مدیریت مشترک و ویژگی های مشترک دارن بسیار باهم هماهنگ هستن، به همین علت در قسمت مدیریت تبلیغات فیسبوک امکان برنامه ریزی برای فعالیت در اینستاگرام را دارد پس اگر میخواهید پیج شما تعامل و بازخورد خوب و مفیدی داشته باشداز برنامه ی برنامه ریزی استفاده‌ کنید.

۳- لایو اینستاگرام را امتحان کنید

ایا میدانید ۸۲٪از مردم به تماشای یک لایو ویدیویی علاقه ی بیشتری دارند نسبت به دیدن یک پست در شبکه های اجتماعی؟!
زمانی که شما لایو ویدیویی بگیرید در ردیف اول استوری های فالورهایتان قرار می‌گیرید پس بازدید بیشتری خواهید داشت
و با ارسال نوتیفیکیشن برای فالورهایتان انهارا از لایو شما باخبر میکند.

در آخر، به نظر می رسد الگوریتم اینستاگرام به اکانتهای بیزینسی که از لایو استفاده می کنند، علاقه بیشتری دارد. این موضوع از رویه اینستاگرام نسبت به این پیج ها مشخص است: آسان تر کردن دسترسی به پروفایل این پیجها به روشهای مختلف و تقویت امکان تعامل ارگانیک با آنها.

4- با برندهای دیگر همکاری مشترک داشته باشید

اگر میخواهید اینستاگرام‌تان رشد خوبی داشته باشد بهترین راه این است که با برندهای دیگر که فالوور های بیشتری دارند همکاری مشترک داشته باشید. این روش یک نوع بازاریابی به روش یک تیر و دونشان است، زیرا با همکاری مشترک هم محتوای خودرا برای فالوورها و‌مخاطبانتان ارائه میدهید و هم به مخاطبان جدید دست پیدا می کنید.
قبل ازاینکه بخواهید با برندی دیگر همکاری کنید ازاینکه مخاطبان انها مخاطب هدف شما هم باشند اطمینان حاصل کنید و از برنامه ریزی مشخصی استفاده کنید تا بتوانید پیش بینی کنید که ایا این همکاری به شما سودی میرساند یا خیر؟!

۵- برگزاری مسابقات

یک مسابقه اینستاگرامی راه دیگری برای در معرض دید قرار دادن پیج شما، برای رشد حساب کاربری تان است. چرا؟ اولا، مردم عاشق چیزهای رایگان هستند! شما هر چیزی را بطور رایگان و به عنوان جایزه بدهید، افراد به احتمال زیاد استقبال می‌کنند. درواقع رقابت و جایزه دادن در اینستاگرام به خوبی شما را به آنچه که می خواهید یعنی افزایش فالور ها و افزایش تعامل نرخ پیج شما، می رساند. و برای رسیدن به چنین اهدافی نیز، چندین راه وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید از مردم بخواهید که:

عکس های شما را باز نشر کنند
نظر بگذارند و دوستانشان را تگ کنند
پست های شما را لایک کنند
پست ها یا استوری های شما را به اشتراک بگذارند

مسابقات اینستاگرامی

مسابقات اینستاگرامی راهی برای دیده شدن و رشد پیج شما هست زیرا مردم علاقه زیادی به جایزه گرفتن و‌چیزهای رایگان دارند اینه نکته میتوانید در جذب فالور به شما کمک کند. هرچیزی که به صورت رایگان و جوایز در اختیار مردم قرار بگیرد از ان استقبال خواهند کرد پس جایزه دادن باعث افزایش انگیزه مخاطبان برای تعامل میشود که چند روش برای این کار وجود دارد. عکس های شما رو منتشر کنند، کامنت بگذارند و پست را برای دوستانشان ارسال کنند، پست های شمارا لایک کنند
پست ها و استوری های شمارا به اشتراک بگذارند، یکی از نکات مثبت این کار این است که اصلا کار سخت و پیچیده ای نیست و نیاز به برنامه ریزی ندارد.

6- تعاملات هدفمند برای رشد سریع در اینستاگرام

یکی از مهمترین راهکارها برای رشد سرسع در اینستاگرام بهره گیری از تعاملات هدفمند در این شبکه اجتماعی هست، شما با تعملات هدفمند می تواند سیگنال های مثبتی را به هوش مصنوعی اینستاگرام منتقل کنید. این سیگنال مثت رشد شما را در جهت دیده شدن بیشتر افزایش می دهد. بهتر اس با پیج های مکمل حوزه کاری خودتان در تعاملات باشید، تعاملات شامل لایک کردن، سیو کردن و واچ تایم روی پست های سایر پیج های مرتبط است.

نتیجه گیری

قطعا اگر صاحب کسب و کار هستید، رشد سریع در اینستاگرام یکی از مهم ترین اولویت‌های شما است، ما در این بلاگ ادمین یاب 6 روش بسیار مهم و کاربردی را برای رشد پیج شما بررسی کردیم، قطعا رسیدن به رشد کافی نیازمند مداوت در انجام روش های بالا هست. با این حال اگر در خصوص هر یک در روش های بالا ابهام یا سوالی دارید می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

6 در مورد “5 روش جدید رشد سریع در اینستاگرام – افزایش فالور (2024)”

  1. آواتار علی

    عالی بود، ممنون از محتوا خوبتون.
    به نظرم حضور یک ادمین حرفه ای اینستاگرام خیلی میتونه به رشد و توسعه هر بیزینس و کسب و کار آنلاین کمک کنه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان پیام بده تا کمکت کنم !