ادمین اینستاگرام و تولید محتوا شبکه‌های اجتماعی | ادمین یاب

دلایل موفقیت ادمین حرفه ‌ای اینستاگرام

Reasons for the success of Instagram Professional Admin

دلایل موفقیت ادمین حرفه‌ای اینستاگرام

شما برای معرفی کسب و کار خود به سایر کاربران فضای وب علاوه بر داشتن سایت و سئو، به ادمین حرفه‌ای اینستاگرام نیاز دارید. اگر می‌خواهید رتبه سایت شما در گوگل افزایش پیدا کند باید با ایجاد صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام، فعالیت‌های خود را آغاز کنید. با حضور در شبکه‌های اجتماعی کسب و کار شما بیشتر دیده خواهد شد. اغلب شرکت‌ها شبکه اجتماعی اینستاگرام را برای فعالیت، فعالیت و تبلیغات و عرضه محصولات پیشنهاد می‌کنند. شما می‌توانید به جای این که روی چند شبکه اجتماعی وقت بگذارید، تنها روی اینستاگرام متمرکز باشید و به صورت هدفمند فعالیت کنید.

همان طور که می‌بینید محیط اینستاگرام به گونه‌ای است که شما به راحتی می‌توانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید. با توجه به مزیت‌های زیادی که دارد، از قوانین و مقرراتی هم برخوردار است. یعنی اگر شما بخواهید از این شبکه اجتماعی به عنوان پلتفرمی برای بیزینس خود استفاده کنید باید همواره اطلاعات خود را درباره قوانین اینستاگرام به روز رسانی کنید. شما به واسطه ادمین حرفه‌ای اینستاگرام می‌توانید کسب و کار خود را رونق دهید.

Reasons for the success of Instagram Professional Admin
Reasons for the success of Instagram Professional Admin

ادمین حرفه‌ای اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

ادمین اینستاگرام شخصی است که با توجه به خواسته‌ها و نیازهای کارفرما، صفحه اینستاگرام مرتبط با کسب و کار او را از جنبه‌های مختلف مدیریت می‌کند. ادمین اینستاگرام علاوه بر انتشار پست و استوری باید اقداماتی نظیر افزایش فالوور، امنیت پیج و … را انجام دهد. تمامی این امور اگر به درستی انجام شوند، کسب و کار شما نتایج خوبی را دریافت می‌کند.

 

خلاقیت در ایجاد استوری و طراحی منحصر به فرد آن

یک ادمین حرفه‌ای اینستاگرام برای یک پیج در طول روز، سه استوری در نظر می‌گیرد. استوری‌ها را خودش با توجه به مهارت و تخصصی که دارد، طراحی می‌کند. سه استوری باید در قالب دو استوری تبلیغات و یک استوری آموزشی به اشتراک گذاشته شوند. البته این موضوع به سایر کسب و کارها بستگی دارد.

استوری جذاب اینستاگرام
استوری جذاب اینستاگرام

افزایش فالوور واقعی، یکی از وظایف مهم ادمین حرفه‌ای اینستاگرام

از جمله کارهای تخصصی که ادمین اینستاگرام باید بتواند انجام دهد، افزایش فالوور می‌باشد. کمتر کسی را پیدا خواهید کرد که به شما بگوید پیج یا فالوور فیک بخرید، زیرا خرید فالوور علاوه بر این که برای پیج عواقب دارد، بلکه موجب کاهش بازدید و فروش محصولات می‌شود و در نهایت شما از اینستاگرام امتیاز منفی دریافت می‌کنید. ادمین اینستاگرام بازار هدف شما تعیین می‌کند. یعنی مشتریانی که به کالاهای شما نیاز دارند. معرفی کسب و کار به فالوورهای واقعی باعث می‌شود افراد بیشتری وارد پیج شما شوند و محتواهای شما را دنبال کنند.

طراحی حرفه ای پست‌های اینستاگرام

طراحی پست‌های منحصر به فرد و زیبا از یکی از مهارت‌های بسیار کاربردی ادمین حرفه‌ای اینستاگرام است. برای این که پیج اینستاگرام کسب و کار شما بر اساس یک نظم واحد به فعالیت‌های خود ادامه دهد، به یک قاب متناسب با لوگو و زمینه کسب و کار نیاز دارد؛ بنابراین سایر پست‌ها در یک قاب مشترک به صورت روزانه بارگذاری می‌شوند.

طراحی حرفه ای پست‌ها
طراحی حرفه ای پست‌ها

 

هشتگ‌های تاثیرگذار

اگر می‌خواهید پست‌های شما توسط کاربران زیادی مورد بازدید قرار بگیرد، باید از ادمین اینستاگرام کمک بگیرید که بهترین و پرکاربردترین هشتگ‌ها را استفاده کنید. انتخاب هشتگ‌های مهم و کاربردی یکی دیگر از مسئولیت‌های ادمین اینستاگرام است که باعث می‌شود پست شما در اکسپلور دیده شود. ممکن است شما در انتخاب هشتگ تخصص نداشته باشید، بنابراین بهتر است هشتگی را انتخاب نکنید، زیرا برخی از هشتگ‌ها به اصطلاح سوخته‌اند و بازخورد مناسبی برای پست‌های شما نخواهند داشت.

هشتگ‌های تاثیرگذار
هشتگ‌های تاثیرگذار

ادمین اینستاگرام و بررسی رقبا

یک ادمین حرفه‌ای اینستاگرام بلافاصله بعد از تحویل گرفتن یک پیج به بررسی و ارزیابی رقبای خود می‌پردازد. این ارزیابی‌ها کمک می‌کند تا کم و کاستی‌های پیج خود را برطرف کند و استراتژی‌های بهتری را برای ادامه فعالیت‌ها در نظر بگیرد.

متن بیو / بایو باید تغییر کند

ادمین اینستاگرام بعد از بررسی میزان بازخوردهای پیج، در متن به یو تغییر ایجاد می‌کند. با توجه به شناختی که از شرکت دارد متنی مناسب و جذاب را در به یو می‌نویسد.

متن بیو / بایو اینستاگرام
متن بیو / بایو اینستاگرام

فعال کردن پیج بیزینس

یکی از مهم‌ترین کارهایی که ادمین حرفه‌ای اینستاگرام انجام می‌دهد، بیزینس مود را برای پیج فعال می‌کند. با فعال کردن حالت بیزینسی اینستاگرام می‌توان به تحلیل و آنالیز پیج پرداخت. بیزینس پیج یکی از قابلیت‌های فوق العاده اینستاگرام است که باعث می‌شود شما از این طریق آمار پست‌ها، استوری‌ها، تعداد فورواردها، پست‌های ذخیره شده، پست‌هایی که فالوور جذب کرده و … بررسی کنید. این آمار در پیشرفت شما تأثیر بسزایی دارد.

ادمین اینستاگرام و استفاده از هایلایت‌ها

بعد از انتخاب عکس پروفایل و نوشتن به یو، بهتر است هایلایت‌ها مورد بررسی قرار بگیرند. اگر هایلایت‌ها نظم بهتری داشته باشند، بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند. هایلایت‌ها به شما این امکان را می‌دهند که استوری‌ها را دسته بندی کنید. ادمین حرفه‌ای اینستاگرام با توجه به هایلایت‌های انتخاب شده، کاور متناسب با آن را تعریف می‌کنند.

طراحی هایلایت اینستاگرام
طراحی هایلایت اینستاگرام

دیگر وظایف ادمین حرفه‌ای اینستاگرام

تولید محتوای متنی برای پیج اینستاگرام، انتشار ویدیوهای بیشتر از یک دقیقه برای در IGTV، پاسخ به دایرکت‌ها و کامنت‌ها به را تعامل هر چه بیشتر با مخاطب، افزایش Profile Visits، فعالیت در پیج و جلوگیری از آنفالو شدن با ایجاد تنوع در استوری و پست، اشتراک گذاری پست‌ها در ساعات پر بازدید، تبادل استوری با پیج‌های معتبر و بزرگ جهت تبلیغات، پاک کردن کامنت‌های زشت، تولید محتوا متنی در قالب کپشن برای هر پست و استفاده از لینک‌های سایت در استوری‌ها.

تعهد یکی دیگر از مسائلی مهمی است که با توجه برنامه ارائه شده باید تمامی کارها سر ساعت مقرر انجام شود. شما می‌توانید سؤالات و پیشنهادات خود را درباره ادمین حرفه‌ای اینستاگرام با ما در میان بگذارید.

 
 

 

چطور سریعتر در اینستاگرام موفق بشیم ؟

شما برای موفقیت سریع تر در اینستاگرام نیاز به دانش فنی لازم در این زمینه دارید، ادمین حرفه ای اینستاگرام میتونه در سرعت پیشرفت شما را تا حد زیادی افزایش بده !

وظایف اصلی ادمین حرفه ای اینستاگرام چیست؟

مهم ترین وظیفه ادمین حرفه ای اینستاگرام شناخت دقیق و درست خود اپلیکیشن اینستاگرام هست، در ادامه ادمین حرفه ای باید توانمندی تولید محتوا و طراحی گرافیکی محتوا داشته باشد…

چطور رقبا بررسی کنیم؟

ادمین حرفه ای اینستاگرام با توجه به توانمندی ها و تجربیات بایستی در اولین قدم رقبا شما بررسی کند و استراتژی محتوایی لازم را جهت پیشبرد توسعه پیج پایه ریزی کند…

4.8/5 - (5 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان پیام بده تا کمکت کنم !