ادمین اینستاگرام و تولید محتوا شبکه‌های اجتماعی | ادمین یاب

ادمین حرفه ای اینستاگرام میتواند چه فعالیت هایی انجام دهد ؟

ادمین حرفه ای اینستاگرام

بنظر شما یک ادمین حرفه ای اینستاگرام چه کارهایی باید یاد داشته باشد ؟

– به طور مکرر استوری منتشر کنید

ادمین حرفه ای اینستاگرام باید بداند که استوری هم مانند لایو طرفدار زیادی دارد و باید با ان ارتباط برقرار کنید.چرا؟!
چون روزانه ۵۰۰ میلیون نفر استوری های اینستاگرام را می بیندد و از انجایی که مخاطبان روز به روز بیشتر به استوری ها علاقه مند می‌شوند و با زیاد شدن بازدید استوری هایتان و با نمایش برندتان در استوری،نوعی تعامل با کسب و کارتان صورت می‌گیرد.همچنین شما میتوانید استوری خودرا در قالب تبلیغات به پیج های تبلیغاتی بدهید تا منتشر کنندو کسب وکار خود را به افراد بیشتری نشان دهید.

یکی از مزایای استوری گذاشتن این است که استفاده از آن بسیار آسان و راحت است‌. عکسی که در استوری اینستاگرام میگذارید ۲۴ساعت عمر دارد بنابراین با ریسک کمتری آن را به شتراک میگذارید، اگر میخواهید استوری شما مدت زمان طولانی تری بماند، آنها را ذخیره کنید و در دسته بندی های مرتبط باهم در قالب هایلایت نمایش شان دهید.

– یک صفحه اینستاگرام منظم داشته باشید‌.

این نکته برای رشد بسیار مهم است، شما باید مطمئن شوید که پیجتان کاملا منظم و مرتبط با برند شما هست‌، آنچه که باعث جذب مخاطب میشود ثبات و انسجام است‌.بطور مثال اگر برند شما در زمینه ی مد و لباس باشد،برای هریک از پست هایی که از لباس های خود منتشر میکنید باید پس زمینه عکس، و‌نور پردازی شما،زاویه، فاصله دوربین،نحوه ایستادن و پس زمینه عکس ثابت باشد.
عکس هایی که زمینه روشن تری دارند نتیجه بهتری خواهند داشت،همچنین هنگام عکاسی در طبیعت که نور طبیعی دارد ،در فضای بیرون یا نزدیک پنجره عکاسی کنید اما روبه روی نور مستقیم خورشید نباشید، به دلیل اینکه درخشش نور بسیار شدید بوده و نتیجه منفی خواهد بود.

– هشتگ فراموش نشود.

ادمین حرفه ای اینستاگرام نباید هشتگ فراموش کنه، کسانی که از هشتگ در زیر پست های خود استفاده میکنند نسبت به کسانی که از هشتگ زیر پست های خود استفاده نمیکنند ۱۲.۶ درصد افزایش نرخ تعامل را بدست می آوردند.
مادی عثمان در Sprout Social میگوید: هشتگ ها نه تنها به کاربران شبکه های اجتماعی کمک میکنند که محتوا را سازماندهی و طبقه بندی کنند بلکه آنها همچنین یکی از نیرو محرکه های پشت برخی از کمپین های بازاریابی امروزی هستند که به وایرال شدن کمپین ها کمک میکنند.

هشتگ گذاری راه بسیار مفید و موثری است زیرا باعث می‌شود پست شما در طبقه بندی محتوای مشابه خود قرار بگیرد و این باعث میشود که پست و محتوای شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرد ،به همین علت نرخ تعامل پست هایی که دارای هشتگ هستن بیشتر از پست هایی که هشتگ ندارند است.هشتگ گذاری به جذب مخاطب کمک میکند کاربران با سرچ کردن هشتگ مورد نظر،پست شما را میبیندد درنتیجه از پیج شما بازید میکند و جذب صفحه ی شما میشود.اگر در هشتگ گذاری حرفه ای نیستید مقاله هایی که در مورد هشتگ گذاری هستند را مطالعه کنید تا دراین کار حرفه ای شوید.

– هزینه کنید برای روند پیشرفت پیجتان.

همه ما به دنبال موقعیت هایی هستیم که نیاز به پول خرج کردن نداشته باشد. در حالی که اینستاگرام میتواند رشد ارگانیک داشته باشد اما اندکی هزینه کردن برای تبلیغات این امکان را به شما میدهد که مخاطبان هدف خودرا پیدا کنید . برای تبلیغات میتوانید از قالب های تبلیغاتی (استوری های تبلیغاتی،تبلیغات ویدیویی ،تبلیغات عکس،عکسهای اسلایدی و غیره) استفاده کنید.برای اینکه گزینه های بسیاز زیادِ تبلیغات موجب سردرگمی تان نشود ، از کم‌ شروع کنید و‌با اشتراک گذاشتن یکی از پست های ارگانیک مخاطبان هدف و‌تاثیر این تبلیغ را بسنجید. بنابراین برخی از محتواهای پولی را برای نرخ رشدتان در اینستاگرام آزمایش کنید .

– ادمین حرفه ای اینستاگرام میتونه کارهای خیرخواهانه انجام دهد.

به عنوان اخرین مورد برای رشد اینستاگرام نشان دادن وجه اصیل و درستکار بودن کسب و کارتان به دیگران است که با این کار نشان دهید به دیگران ،جامعه و مردم که در حال حاضر دراین شرایط زندگی میکنند اهمیت میدهید.این کار میتواند شامل تهیه ماسک برای کارکنان بیمارستان ها باشد ، کمک مالی به موسسات خیریه,تهیه غذا برای پرستاران مشغول به کار در کادر درمان.پس اگر کارهایی ازاین قبیل از دست شما بر می اید ، ان را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید، این کار علاوه بر نشان دادن وجه مثبت کسب و‌کار شما میتواند الگو و الهام بخش باشد تا دیگران‌هم اینکار را انجام دهند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان پیام بده تا کمکت کنم !