ادمین اینستاگرام و تولید محتوا شبکه‌های اجتماعی | ادمین یاب

رشد پیج اینستاگرام با 8 ترفند مخفی در سال 2024

رشد پیج اینستاگرام

رشد پیج اینستاگرام تنها با 8 ترفند خاص

شما برای رشد پیج اینستاگرام خود چه کارهایی انجام می‌دهید؟ آیا برای رشد پیج اینستاگرام خود از ادمین اینستاگرام کمک می گیرید؟  روز به روز ضرورت استفاده از اینستاگرام برای کسب و کارها بیشتر می‌شود و در حال حاضر با وجود این شرایط و ایجاد فاصله گذاری‌های اجتماعی مناسب‌ترین راه حل استفاده از فضای مجازی و راحت‌تر کردن کارها است. با توجه به این که زمان آنلاین بودن ما افزایش یافته، می‌توانیم از طریق رسانه‌های اینترنتی تمامی کارهای روزمره خود را انجام دهیم. یکی از این رسانه‌های اینترنتی که نقش مهمی در برطرف کردن نیازهای مردم دارد، شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

عده‌ی زیادی در اینستاگرام به ویدیوها و تصاویر مختلف سرگرمی و آشپزی و سایر چیزها مشغول هستند و در بین زمان‌های مختلف این پلتفرم برای گذراندن وقت استفاده می‌کنند. شما با ایجاد صفحه درباره کسب و کار خود می‌توانید بهترین فرصت‌ها را برای رشد و توسعه کسب و کار خود ایجاد کنید. برای رشد پیج اینستاگرام خود باید این 8 ترفندی که در ادامه درباره آن‌ها توضیح می‌دهیم را رعایت کنید. اگر به مدیریت اینستاگرام مشهد نیاز دارید کلیک کنید.

1-پست‌های خود را در زمان‌های مناسب و با برنامه ریزی بارگذاری کنید

مخاطبان شما به خاطر محتوا و پست‌های شما، پیجتان را دنبال می‌کنند، بنابراین اگر به صورت مداوم پست نگذارید، با استقبال کم کاربران مواجه خواهید شد. ممکن است شما بر اساس یک برنامه ریزی هر روز در پیج خود یک پست را به اشتراک می‌گذاشتید، اما بعد از وقفه‌ای یک ماهه دوباره شروع به کار می‌کنید، این عملکرد نادرست است و موجب سردرگمی فالوورهای شما می‌شود و ممکن است شما را آنفالو کنند.

یکی از عوامل مؤثر در رشد پیج اینستاگرام داشتن استراتژی برای بارگذاری پست‌ها می‌باشد. میزان تعامل مخاطب به تعداد پست‌ها و محتواهایی بستگی دارد که شما برای آن‌ها در نظر گرفته‌اید. در نتیجه نیاز نیست خود را به درد سر بیندازید، با ایجاد یک برنامه ریزی، پست‌های خود را به ترتیب بارگذاری کنید.

رشد پیج اینستاگرام
رشد پیج اینستاگرام

2-تاثیر ابزارها در رشد پیج اینستاگرام

بهترین راه برای رشد سریع‌تر پیج اینستاگرام استفاده از ابزار است. یکی از ابزارهایی که انجام کارهایی مرتبط با بازاریابی دیجیتال را ساده‌تر کرده‌است، Facebook Ads Manager است. اینستاگرام و فیسبوک دارای مدیریت مشترک هستند، بنابراین می‌توانید برای برنامه ریزی از این ابزار استفاده کنید. با برنامه ریزی منظم می‌توانید تعامل با فالوورهای خود را افزایش دهید.

3-لایو بگیرید

اغلب کاربران اینستاگرام به دیدن ویدیوهای پخش زنده و مستقیم نسبت به سایر ویدیوها علاقه بیشتری نشان می‌دهند. لایو یکی از امکانات خوب اینستاگرام است باید از آن استفاده کنید. اکانت‌های بیزینسی که از لایو استفاده می‌کنند، بیشتر مورد توجه الگوریتم اینستاگرام قرار می‌گیرند. در نتیجه با توجه به رویه اینستاگرام نسبت به این گونه پیج‌ها، دسترسی اکانت‌ها به پروفایل آن‌ها راحت‌تر و آسان‌تر خواهد شد.

4-تعامل با برند‌های دیگر در اینستاگرام

برای رشد پیج اینستاگرام خود می‌توانید از طریق پارتنر شدن با برندهای معتبری که فالوورهای زیادی دارند، به این امر سرعت ببخشید. شما با استفاده این روش با یک تیر دو نشان می‌زنید. شما از این طریق محتواهای خود را در اختیار مخاطبان بیشتری قرار می‌دهید و از طرفی کسب و کار شما شهرت بیشتری پیدا می‌کند. برای این که همکاری موفقی با دیگر برندها داشته باشید، نسبت به پارتنر خود اطمینان حاصل کنید که با اهداف شما سازگاری دارد. مخاطبان شما باید با مخاطبان آن‌ها ویژگی‌های مشترکی داشته باشند.

5-مسابقه برگزار کنید

شاید از خود بپرسید آیا رشد پیج اینستاگرام با مسابقه امکان پذیر است؟ در جواب این سؤال باید گفت بله، زیرا با برگزاری مسابقات مختلف در پیج شما، مخاطبان با رغبت بیشتری شما را دنبال خواهند کرد. مخصوصاً اگر این مسابقات رایگان باشند. افزایش فالوور و بالا بردن میزان نرخ تعامل از جمله اهدافی است که با برگزاری مسابقات به آن‌ها خواهید رسید. از کاربران بخواهید عکس‌های محصولات را منتشر کنند، دوستان و آشنایان خود را زیر پست‌های شما تگ کنند و آن‌ها را در قالب پست و استوری به اشتراک بگذارند.

6-رشد پیج اینستاگرام با انتشار استوری‌های منظم

استوری راهکار خوب و موثری برای افزایش تعامل بین کاربران و محتواهای پیج است. استوری‌های پیج‌های بیزینسی از سایر استوری‌ها بیشتر مورد بازدید کاربران قرار می‌گیرند. استوری‌ها از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. استوری‌هایی که نمایش برند شما را نشان می‌دهند، باعث توسعه کسب و کار شما و افزایش تعامل با مخاطبان می‌شود.

اگر می‌خواهید مخاطبان بیشتری کسب و کار شما را ببینند، می‌توانید از طریق استوری پیج‌های تبلیغاتی و پر طرفدار اقدام به تبلیغات کنید. شما می‌توانید به راحتی استوری‌های داستانی را به صورت عکس و ویدیو به اشتراک بگذارید و حتی استوری‌های قدیمی‌تر را به صورت هایلایت ذخیره کنید.

7-انسجام در پیج اینستاگرام برای رشد هرچه سریع تر آن مهم است

مرتبط بودن صفحه کسب و کار شما با فضایی که ایجاد کرده‌اید اهمیت دارد، مردم ترجیح می‌دهند پیج‌هایی را که انسجام و ثبات بیشتری دارند را دنبال کنند. شما باید اطمینان حاصل کنید که پس زمینه عکس و نوع نورپردازی در فرآیند فیلم برداری و عکس برداری یکسان و ثابت بوده‌است. می‌توانید برای ایجاد انسجام بیشتر در صفحه خود از المان‌های سازگار و یکسان با عکس‌های خود استفاده کنید.

8-نقش مهم هشتگ‌ها در رشد پیج اینستاگرام

12.6 درصد افزایش نرخ تعامل به واسطه استفاده از هشتگ‌ها برای پست‌های اینستاگرامی است. محتواهای اینستاگرام با استفاده از هشتگ‌ها طبقه بندی می‌شوند و بیشتر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند. معمولاً پست‌هایی که نرخ تعامل کمتری دارند، از پست‌های بدون هشتگ هستند. هشتگ‌ها می‌توانند برای پیج شما مخاطبان جدیدی را به همراه داشته باشند. اگر شما محتواهای کاربردی و مفیدی را به اشتراک بگذارید، قطعاً مخاطبان از طریق هشتگ‌ها متوجه پیج شما خواهند شد.

جمع بندی روش‌های رشد پیج اینستاگرام

برای افرادی می‌خواهند هر چه سریع‌تر شاهد رشد پیج اینستاگرام خود باشند، توصیه می‌شود به نکات و توضیحاتی که در این مقاله ارائه شده، توجه داشته باشند. اکنون منتظر نظرات و پیشنهادات شما کاربران محترم درباره راه‌های پیشرفت کسب و کار در اینستاگرام هستیم.3

4.6/5 - (26 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان پیام بده تا کمکت کنم !